Alliance

‘Alliance’ cihaz sadece sağlık kuruluşları tarafından ve uzman kişilerce kullanılması gereken, oldukça etkili bir tedavi yöntemi ile çalışan bir cihazdır.

Cihaz tüm yaş gruplarında, vücut ağırlıklarında kullanılabilir. Bağımsız olarak uygulanabileceği gibi özellikle “Huber Motion Lub” ile koordineli çalışması durumunda tedavide daha hızlı sonuçlar alındığı görülmüştür. Alliance medikal uygulaması sahip olduğu rulo/valf programlanan devir ve ölçülerde çalışması ile gerçekleşir. Bu rulo/valf, uygulama yapılan kişinin sağlıklı derisine yerleştirilerek belli ritim, basınç, ölçü ve hareket debiliminde hareket ederek tedavi gerçekleştirilir.

LPG Alliance;

- Mastektomi sonrası kolun sekonder lenf ödeminin azaltılmasına,

- Sekonder lenf ödeminin iyileştirilmesine,

- Tedavi edilen bölgede lenfatik dolaşımın iyileştirilmesine,

- Küçük kas ağrılarının giderilmesine,

- Kas spazmlarını rahatlatmaya,

- Uygulama yapılan bölgede kan dolaşımında iyileşmelere,

- DOMS ile ilişkili küçük kas ağrısının geçici olarak hafifletilmesine,

- Yanık rehabilitasyonu sırasında yerel dolaşımın iyileştirilmesine,

- Selüloit görünümünü ve tedavi edilen alanların çevresini azaltılmasına,

- Cildi iyileştirmek için lenfatik dolaşımın ve yerel kan dolaşımının iyileştirilmesine,

- Cilt kalitesinin iyileştirilmesine,

- Cilt yaşlanmasının geciktirilmesine,

- Fibroblastların uyarılmasına (kolajen, elastin, hyaluronik asit sentezi) yardımcı olur.

RTM sisteminde Alliance, Regeneration aşamasında yer alır. Tedavi triadında ise, bedenin temizlenmesi ve sistemlerin desteklenmesi süreçlerinde görevlidir. Cisim bedeni ve elektriksel beden yapıları üzerinde etkilidir. RTM sisteminde Alliance uygulamalarıyla, cisim bedeninde hücre yenilenmelerinin hızlanması, hasarlı dokunun tamiratı, kan dolaşımının hızlanması, dolaşım sisteminin desteklenmesi, fascia üzerine etkisiyle elektriksel bedende var olan düzensizliklerin giderilmesi hedeflenir.