Sıcak Magno Terapi

Sıcak Magno Terapi, manyetoterapi, ısı terapisi ve mikrovibrasyon tedavilerini birleştiren ve hastaya aynı anda tümünü uygulayabilen bir yöntemdir.

Sıcak Magno Uygulaması uygulanan kişiye bölgesel olarak terapötik etki sağlar. Vücudumuzun sinirlerinin ve hücrelerinin elektrik potansiyelini etkili bir şekilde değiştirir ve ağrı kesici özelliği olan ve yaralı dokuların iyileşme sürecini hızlandıran, sabit, ritmik bir darbeli manyetik alan üreterek iyileşmeye katkı sağlar. Sıcak Magno hücresel düzeyde çalışır. Uygulama yapılan bölgeye bir sıra enzimatik işlemi aktive eder ve bu da iyonik malzemelerin hücrelere girip çıkmalarına yardımcı olur. Bu işlem, hücrelerin içindeki metabolizmayı hızlandırır, kullanıcının immünolojik durumunda pozitif değişiklikler oluşturur, kan dolaşımını hızlandırır ve kanın pıhtılaşmasını azaltır. Aynı zamanda derin ısıtma ve mikrovibrasyon etkileri iç kan dolaşımını, pozitif kimyasal prosesleri ve metabolizmayı da arttırır.

Özetle ifade edecek olursak Sıcak Magno Uygulaması;

- Kan dolaşımını arttırır,

- Bölgesel olarak ağrıların azalmasına yardımcı olur,

- Anti-inflamatuar etkiye sahiptir,

- Kas spazmını azaltır,

- İyileşme ivmesine pozitif katkı sağlar.

RTM Sisteminde Sıcak Magno Terapisi (Hot Magner Therapy), Regeneration aşamasında yer alır. Tedavi triadında ise, sistemlerin desteklenmesi süreçlerinde görevlidir. Cisim bedeni ve elektriksel beden yapıları üzerinde etkilidir. RTM sisteminde Sıcak Magno Terapisi uygulamalarıyla, cisim bedeni üzerinde yapılan uygulamaların etkinliğinin artması ve elektriksel bedendeki düzensizliklerin giderilerek en mükemmel hale gelmesi amaçlanır.